onsdag 22 juni 2011

Birfday present

Cameron fyller inte år idag, det är faktiskt nästan en månad kvar till hans födelsedag. Men eftersom hans present är mest användbar under sommaren fick han den nu. Såhär glad blev han över sin nya cykel:



Jag har förresten suttit i kassan idag, och pga av en dubbelbokning bland annat så fick jag till och med vara helt själv en stund. Men det gick ju det med! Pengabalansen stämde i slutet av dagen, och det måste ju ses som ett gott tecken. ;) Sen upptäckte jag att jag fått in en ovanligt stor summa pengar på mitt konto. Trevligt, tyckte jag. Tyvärr var det hela sommarens inkomst från skolan, så en stor lön nu innebär ingen lön alls senare. :/ Men ändå ganska najs att få uppleva vad högavlönade människor anser vara vardagsmat. Om jag bortser från att jag måste slå ihop 2,5 månader för att komma upp i sådana mängder, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar