söndag 12 juni 2011

Boda Borg och bio

Det här roade vi oss med igår:



Sjukt roligt. Fast vi var inte så bra, vi hade behövt mycket mer än två timmar på oss. Jag tror faktiskt att vi var nära att klara flera rum, men vårt problem var att vi hoppade mellan olika istället för att upprepa samma om och om igen tills vi klarade det. Hur som helst så var det som sagt otroligt roligt, även om stämplarna blev få.

Efter besöket på Boda Borg åkte vi in till stan och käkade Icas sallad-/tacobuffé (jättegott, alla Ica borde ha sådana!) i solen på torget innan det var dags för Pirates på bio. Jag tror nog X-men var strået vassare i min mening, men Pirates var väldigt bra den med! Efter filmen sa Randy att han skulle vilja se havet när vi ändå var så nära, så efter lite instruktioner via telefon från Fader begav vi oss ut mot Skelleftehamn och hamnade på något vis i Harrbäcksand. Fint värre!



Idag har värmen tyvärr lämnat oss tillslut, efter 7 underbara dagar. Det har regnat och varit ganska grått, och vi har inte gjort så mycket. Jag och Carla gick en promenad, och sen åt vi middag i Näsliden. Grillat och kladdkaka... mums. Nu har jag valt ut morgondagens outfit också. Det blir klänning förstås, examensdagen till ära. Faktiskt ska jag bege mig till mitt tillfälliga boende på Storgatan 44 alldeles strax. Bäst att vara utvilad så jag orkar med min förfärligt ansträngande jobbardag. :p

1 kommentar:

  1. ohhh, mycket tack för den fina inbjudan förresten! den damp ner i postlådan idag och jag måste medge att jag spelat lite dum, jag viste precis vad det var =D höhö.

    "bege mig till mitt tillfälliga boende på Storgatan 44" -har ni/ska ni flytta??

    SvaraRadera