söndag 26 juni 2011

Känn lugnet


För att jag inte kan låta bli...

Jag och Cam tog med oss katterna ut till stugan idag och åt lunch där. Det var ganska varmt ute, även om solen lyste med sin frånvaro. Vi gjorde mumsiga mackor i mackjärn över elden och hade det allmänt ganska trevligt. Dessutom började vi fila på en ny "flip book", dvs. en liten bildberättelse. Vi fotade inte allt idag, men smakprov följer nedan... hehe.

Lagom till att vi bestämde oss för att börja röra oss hemåt kom de första regndropparna. Bra timing, kan man tycka, men tyvärr hade jag bestämt mig för att springa hem... Det var lite småkallt men jag överlevde även det. Nu på kvällen har vi dels sett film och dels så har jag så smått påbörjat sommarens projekt, operation français.





Ps. Yes, vi har sjuk humor. Men inga djur skadades under "inspelningen". ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar