lördag 25 juni 2011

Midsommar 2011

Kunglig kväll. Midsommar spenderades med fem grabbar hemma hos Lasse. Vi grillade, umgicks och kastade pil, bland annat. Och jag och Simon konspirerade om resa till Barcelona till hösten. Epic. Nu borde jag verkligen, verkligen sova eftersom vi ska till Skellefteå imorgon och hämta lillkisse. Någon tidig resa blir det dock inte, eftersom vi sent omsider kom på att alla affärer är stängda. Men vi ska träffa kattkvinnan klockan 15, så någon timme innan dess ska vi i alla fall se till att vi är i schtan så vi hinner "göra" ica maxi. Dags att drömma sött om min framtida man, alltså.

Efterrätt! Aka mitt bidrag till kvällens middag. Kladdkaka med bitar av kokoschoklad i, täckt av jordgubbsmousse och jordgubbar. Det blev en succé. :)

Min favorit bland de fem pojkarna. ;)

När vi cyklat hem släpade jag med mig Cam för att plocka blommor. Sista midsommaren som ogift måste man ju passa på. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar