tisdag 7 juni 2011

Sommar!

De två senaste dagarna har varit fantastiska. Det var lite surt att jobba idag, speciellt som jag mentalt hade tagit sommarlov sedan länge… men när jag slutade klockan tre var det fortfarande soligt och fint ute, och så varmt! Det finns inte mycket som gör mig så lycklig som just sommar och sol.

Förresten så sprang jag idag för första gången på över en vecka. Det kändes extra jobbigt att komma iväg, men sen gick det otroligt lätt och jag hade nog kunnat ta femman ett varv till! Skönt.

Nu ska jag sova. Imorgon bär det av till Umeyo för att hämta Carla, Randy och Cruz. Förhoppningsvis kommer de att gilla Sverige. :) Tur med vädret har de ju i alla fall!

Pappa la ut bryggan i stugan. Ett säkert sommartecken!


Kira njöt av att vara ute och hann både halverst bada och nästan fastna i en tall.


Lite hotfull men väldigt fin himmel.

2 kommentarer: