onsdag 10 juli 2013

Bilder från en invalid

Men ååååh, jag mitt klantarsel! Skulle just bege mig mot skolan och hade gått ut genom dörren till och med, men fick vackert vända hem igen. Varför? Jo, för jag gick och fipplade med musiken på mobilen och var ouppmärksam nog att jag trampade snett i trappen! Bomber och granater! Så sjukt onödigt. Jag tror i och för sig ínte att det blev så illa, men lite ont gör det när jag böjer foten så det är nog en lätt stukning. Är tveksam till om det är klokt att gå på den det första jag gör. Jag vände som sagt direkt om och gick in igen för att a) uppskatta situationen b) googla situationen c) fördriva lite tid för att känna efter om situationen kanske skulle ge med sig av sig själv.

Efter att ha spatserat fram och tillbaka i rummet några gånger kan jag konstatera att det får bli spårvagn åtminstone en av vägarna idag. MORRRR. Jag skulle kunna slå mig själv (fast inser att det knappast gör saken bättre). Oh well. Här är i alla fall bilderna från i lördags. Med detta lämnar jag bloggen for now och linkar iväg till närmaste hållplats. Vore ju fint om jag kunde komma i tid trots allt.

Mumiesnurrning. Till synes i ett ögonblick av relativ sinnesnärvaro. :p

Gamlingsrace. Var tvungen att pausa och rätta till myntet...

...men var som synes ganska ohotad på slutspurten ändå.

Sista limboomgången. Krabbstilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar