lördag 8 oktober 2011

Kommentarer

En kommentar är bättre än inga, men några 570 blev det ju inte... Och dessutom vet jag att åtminstone två personer försökte och misslyckades. Jag övervägde att flytta bloggen helt, men eftersom det ändå kändes lite småjobbigt så läste jag igenom "kända problem"-sidan och hittade följande:

"We're investigating reports of users not being able to comment on IE8/9 from the embedded form. We hope to have a fix out shortly, but in the meantime we encourage admins to switch to either the full-page or pop-up forms which should be working without issue."

Använder ni Internet Explorer, ni som har haft problem att kommentera? Nu har jag bytt till popop-kommentarer, vilket borde fungera för alla så länge popupfönster inte är blockerade. Så prova igen, por favor!

Annars så är det business as usual. Jag har mindre skolarbete än vanligt den här helgen, så det är skönt! Igår var vi hos Lasse och såg Horrible Bosses och käkade kladdkaka, och idag har vi inga större planer. Jag är sugen på att baka bullar, men vi får väl se om det blir något av det. Nu blir det frukost till att börja med!

2 kommentarer: