måndag 31 oktober 2011

Hello Lover


Ny iPhone fotad med gammal iPhone (som för övrigt söker nytt hem).

Perfekt med en ledig dag när min nya livspartner bestämde sig för att dimpa ner i brevlådan. Eller rättare sagt så fick jag hämta ut den på Malåkiosken. I alla fall så har vi umgåtts intensivt idag för att anpassa oss till varandra. Vi tycker mycket bra om varann hittills! Mest nöjd är jag med min ringsignal... Buffy Theme. :D

Annars så har jag promenerat och gjort köttbullar igen, i sällskap med Cam. Promenaden skedde alltså före köttbullerullandet, inte i samband med. Det var sjukt varmt ute idag också, jag höll på att förgås i min vinterjacka. Men det tyder ju i alla fall på att jackan håller måttet. Hur som helst, det är väl ungefär det dagen har handlat om. Och en massa, massa kärlek till iPhone.

Total avslappning.

1 kommentar: