söndag 9 oktober 2011

Söndag i bilder

Steg upp i ottan och började baka. Kl. 9, alltså.

Jag fick inga bullar på kanelbullens dag så jag fick ta saken i egna händer.

Det var bokstavligt talat åratal sedan jag bakade bullar sist, men de blev rätt snygga ändå om jag får säga det själv!

Cameron fick frukost på sängen (fast på bordet, och vid lunchtid).

Sen tog jag itu med sovrummet.

Hängde upp blomman i fönstret...

...satte upp lite tavlor...

...och kom på ett sätt att återvinna min brudbukett.

Var på skogsutflykt med Cam och Lasse.

Tillagade och avnjöt palt när vi kom hem.

Läste läxan (The Road av Cormac McCarthy) och drack kaffe.

Såg en B-ig film.


Och nu ska jag sätta mig och kolla på kurser inför nästa termin, eftersom Eve påminde mig härom dagen att deadline för ansökan närmar sig. Men vad vill jag läsa? Detta ständiga dilemma.

1 kommentar:

  1. Du är så effektiv. Och gör massa saker. Och gör massa saker bra. You're totally fucking awesome! "I love you, man". ;) <3 /Eve

    SvaraRadera