söndag 2 oktober 2011

Pampered

Jag har precis köpt mig en ny mobil! På tradera. En iphone 3gs som var billig för den var lite defekt, men det tror jag mig kunna fixa med mina teknikskills. Annars säljer jag den väl vidare. Hur som helst så blev det blev lite svettigt där i slutet av budgivningen. Inte för att det var många som var med och fightades, utan bara för att det är allmänt spännande de sista minuterna när man väntar på att få veta om man vann. I alla fall så ledde det till att jag totalt glömde bort mina ägg som jag hade satt på kokning till morgondagens frukost... nåväl, med 45 minuters tillagningstid kan jag i alla fall vara helt säker på att de inte kommer att vara rinninga!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen med en chick flick innan det är dags att sova. Igår firade vi att syster fyllt jämnt hemma hos brorsan. Gräsklippartraktorrace, middag, lite dricka och alla syskonen med respektive. Mycket trevligt! Tyvärr hade jag inte sinnesnärvaron att ta med kameran, och mobilen dog lagom till att vi kom dit... får väl se om nån annan vill dela med sig av sina bilder. I alla fall så var jag och Cam kvar längst, och när vi kom hem kom vi på att vi hade tvätt att ta hand om också. Vi var i säng kl. 03.30. Och så vaknade jag strax efter 9 imorse...

Mamma har haft födelsedagskalas idag, fast hon egentligen fyller år imorgon. Så vi har grattat henne och dessutom blivit bjudna på palt. Inte illa! Även i fredags åt vi hos mor och far, och igår hos Erik, så vi har blivit riktigt bortskämda den här helgen. Skönt!

Nej, nu ska jag ge mig och krypa till kojs så min stackars sargade kropp får lite vila. Jag sprang en riktigt lång sväng igår, räknade ut att det blev ungefär 8,5 km. Och sen struntade jag i vanlig ordning i att stretcha, vilket jag såklart lider av nu i efterhand. Men är huvudet dumt... så får Cameron massera. :)

1 kommentar:

  1. Haha gräsklipparracet <3 tell me all about it, galning. ;) och du springer jäklarns mycket längre än mig. jag brukar springa kring 20min men då springer jag ju inte lika fort som dig heller. bokat stockholm än? ska skicka mail till dig, har fått formuläret om Zambia nu. kräm /you know who

    SvaraRadera