måndag 24 januari 2011

All work and no play makes Linn an old lady

Det känns som att det håller på att vara dags för en update här, även om jag inte har så mycket att komma med. Idag har varit en hektisk dag, först nu har jag kunnat slå mig ner i soffan här hemma och andas ut lite. Först jobbade jag som vanligt, sedan stack jag iväg till gymmet (och sprang för första gången på en vecka. Skönt! Och benen kändes hålla). Efter det blev det bara en snabbdusch och en hastigt intagen middag, sedan gick jag tillbaka till jobbet igen för då var det dags för föräldramöte. Det gick riktigt bra, men tog lite längre tid än jag väntat mig. Kvällen känns mer eller mindre över och helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen, jag är helt slut! Men det kanske är lite pensionärsvarning på att gå och lägga sig kl. 21? :p

1 kommentar: