söndag 2 januari 2011

Back to the Future

Jag sitter i Saras källare i Holmsund och tittar på medan hon syr. Vi har varit inne i stan idag och tittat på tyger, och nu har vi inhandlat det som behövs för att sy livet på min klänning. Tanken är att det ska bli en liten kombo av två modeller som vi hittade på Internet häromdagen. Det blir bara en början ikväll, för om ungefär en och en halv timme ska jag hoppa på y-bussen mot Stockholm där jag ska hälsa på Marlene i ett par dagar. På tisdag kommer Cameron till Sverige och på onsdag åker vi vidare till Malta. :)



Kira har flyttat in hos Stefan nu under tiden jag är borta. Det kändes småjobbigt att lämna ifrån mig mitt kärleksbarn, men jag vet att hon och Stefan brukar komma riktigt bra överrens och hon kommer nog att vara riktigt bortskämd (och välgödd) när hon flyttar hem igen. :)

1 kommentar:

  1. Tja vad ska man säga,ha det så kul och bra som möjligt!
    Kram

    SvaraRadera