måndag 17 januari 2011

Toppning modell extreme

Nu är jag inne på sidan 8 på c-uppsatsen. Yeeeeees. Och idag registrerade jag mig för engelskan också. Det verkar vara lite mer struktur på den kursen, fler deadlines och peer reviews och grejer. Och så ska den ha 20-25 sidor avhandling istället för 15-20. Kan inte säga att jag är förvånad, då spanskan styrs av en colombian och en chilenare som båda verkar leva enligt filosofin mañana, mañana... ;)

Annars har det inte hänt mycket annat än jobb. Jag var iväg på gymmet också, tränade återigen ensam så jag tänkte springa igen. Men efter tre km gav jag upp, då orkade mina krumma gamla ben inte med längre. Det får bli ett uppehåll nu fram till helgen i alla fall, och förhoppningsvis en tripp till en stad snart så jag kan investera i bättre skor. I alla fall, nu kom jag av mig lite. Det jag egentligen tänkte berätta var att jag sa hejdå till Cameron i Shaggy-tappning när jag gick, men när jag kom hem möttes jag istället av en flintskallig(!) främling:



Så kan det gå när man lämnar en amatör ensam med en kökssax.

3 kommentarer:

  1. haha ja ringde faktiskt maya å frågade snällt om jag fick fuska lite igår, så ja, det räknas absolut som godis =D
    men satan så gött de blev =)

    SvaraRadera
  2. Han vill ha skägg för att klara kylan...och så tar han bort det värmande håret!?? Mor

    SvaraRadera
  3. Tomma lador behöver inga tak.

    SvaraRadera