lördag 15 januari 2011

Distraktionsmoment

Helgen har gått i spelandets tecken. Igår kom Emma, Lasse och Stefan hit och fikade och körde en omgång TP. Idag drog Cam hem till Lasse för öl och tv-spel, och själv styrde jag stegen mot det Israelssonska residenset och fortsatte spelandet med att vinna 3 av 4 rundor av ett frågesportsspel som jag inte minns namnet på.

Annars har min dag mest gått ut på att inte skriva c-uppsats. Jag tog det lugnt på morgonen. Varför börja direkt? Jag hade ju hela dagen på mig… Sedan vaknade Cam och jag blev störd i min ”arbetsro”. Sedan gick jag och tränade. Och så solade jag. Och hux flux var det dags för middag… och så såg jag lite Vänner. Och sedan kom inbjudan från Eve och så var dagen slut. Så nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig i denna någorlunda vettiga timma för att kunna vakna och ta friska tag hyfsat tidigt imorgon. Kanske. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar