tisdag 19 april 2011

Arla morgonstund

Hujeda mig. Jag hade inte precis planerat att stiga upp kl. 8 imorse, men efter att Cameron begett sig till jobbet kunde jag inte somna om. Delvis för att jag började tänka på trasiga fingernaglar och röda ögon... jag och Eve såg The Black Swan igår och det satte sina spår i mitt psyke, haha. Det var inte en skräckfilm eller så, men den var väldigt obehaglig ändå på något vis. Vissa delar var nästan jobbiga att se.

När vi hade sett klart och hämtat upp den sista tvätten (6 maskiner igår... känner mig duktig) så hörde Cam av sig och ville att jag skulle möta honom längs vägen och göra honom sällskap hem. Han hade varit och bastat, och kanske var han också mörkrädd? Haha. I alla fall så blev det en nattlig cykeltur för min del, och sedan hamnade vi hos Lasse en stund också innan vi fortsatte hemåt. Därför blev kvällen inte helt tidig.

Men man är bara trött om man känner efter. Eller nåt. Nu ska jag vika lite tvätt och sedan ska jag iväg och träna/jobba kl. 10. Och i eftermiddag ska det tydligen fikas på Dungers. Cam har förresten möte idag med personalstrategerna, ska bli spännande att höra hur det har gått. Jag hoppas det blir något vettigt bestämt nu, det vore så skönt om han kunde få sig ett riktigt jobb som han själv trivs med och tycker är meningsfullt... men det kanske är för mycket att hoppas på. Själv har jag iaf sökt sommarjobb nu, men samtidigt googlat en massa spännande resmål i Asien. Jag vill göra så mycket med så lite tid och pengar... det går inte ihop riktigt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar