lördag 23 april 2011

Jag tror, jag tror, på sommaren!


Schteeek i stugan. Halvnaken fader skymtar i bakgrunden.


Vilken fantastisk dag! Det började med 4-årskalas följt av flera timmar i solen vid stugan, sedan fortsatte det med en promenad och slutligen blev det grillkväll hos Lasse i trevligt sällskap. Jag ska upp tidigt imorgon, så mogen som jag är begav jag mig hemåt strax före 23. Men sådana här dagar vill man egentligen aldrig ska ta slut! Termometern i vårt sovrum låg visserligen i solen när den visade på 29,6, men riktig sommarkänsla har det ändå varit. Kira fick följa med till stugan och var ute med oss större delen av dagen, och trots vissa trakasserier från mina syskonbarn verkade även hon njuta av tillvaron.

Skickat in spanskuppsatsen har jag också gjort. Det känns ändå rätt skönt, nu kan jag i stort sett lämna den bakom mig. Fast visst ja, det var ju det där med opponering också. Suck. Men det orkar jag inte tänka på nu, det är ju flera veckor kvar. (Nåja, tre i alla fall.)

Nu ska jag sova. Umeå imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar