söndag 17 april 2011

Banankaka

...kanske den en av de bästa kakorna i världen? Min blev inte så vacker, men saftig och god och perfekt som söndagsfika efter gymmet. Körde första benpasset på drygt två månader så jag förväntar mig en härlig träningsvärk i rumpmusklerna imorgon.

Kvällsunderhållningen har i alla fall Serenity stått för, det vill säga filmen som gjordes efter att serien Firefly lades ner efter första säsongen. Nu känns det mycket, mycket bättre, tyckte verkligen filmen gjorde ett bra jobb med att avsluta alla storylines. Jag rekommenderar serien och filmen till alla som har lite skum humor.

"This is the captain. We have a little problem with our entry sequence, so we may experience some slight turbulence and then... explode."

Annars har jag suttit och påtat med min uppsats idag, den engelska. Den börjar kännas mer eller mindre klar. Den är fortfarande lite rough around the edges, men den borde i alla fall duga för att skicka in till ett första seminarium. Yay for productivity. Och Yay för påsklov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar