torsdag 28 april 2011

Det susar i säven

Häääääääääääääää. Sprang just Lindenäs, 6,2 km på 34 minuter. Inte så tokig tid för att vara jag, men jag segnade till lite på slutet. Just nu känner jag mig dock nöjd, fast även svettig och så har jag lite ont i ena örat... men det gick bara inte springa med mössa idag, det är alldeles för varmt ute. Måste nog investera i öronmuffar eller nåt, kanske sådana där fluffiga rosa som folk hade på lågstadiet? :p

Nu ska jag hoppa i duschen, för sen ska vi iväg på sista Alpha-omgången, bortsett från den heldag vi ska ha utomhus med lekar och grillning och sånt i slutet av maj. Det har varit intressant mellan varven, men det känns ganska bra att det tar slut nu också. Min gudfruktighet är ju som bekant inte den största.

Gaah vad konstigt det blev i örat. Kanske hjälper det om man springer med öronproppar? Fast det måste ju vara rätt läskigt också att inte kunna höra om det kommer någon bakom en. :p

2 kommentarer:

  1. Man måste springa så fort att ingen hinner komma bakifrån.

    SvaraRadera