onsdag 13 april 2011

Prestera mera

Idag har jag jobbat. Massor. Nästan 10 timmar totalt, kom jag fram till, om man drar bort lunch- och middagsrast. Jag började som vanligt kl. 8 i morse med högstadiet, sedan fritids på eftermiddagen och så föreläsning hela kvällen. Först 20.00 var det dags att gå hem! Det gick över förväntan ändå med en så lång dag, föreläsningen var som tur var ganska intressant, om nya läroplanen...

Här är en lista på de duktiga sakerna jag gjort idag:
- Ringt hem till en förälder (MYCKET läskigt!)
- Pratat med rektorn om eventuell konferensresa (Inte så värst läskigt, vet dock inte om jag var framgångsrik i mina övertalningsförsök)
- Byggt en "sarg" av en rockring och kartong till nåt udda spel som fritidsbarnen håller på med

Hm, det var nog allt det. Tre små punkter. Men jag känner mig ändå rätt nöjd med min prestation. :p

1 kommentar:

  1. Kära nån, ringa hem till en förälder ger dig 100 poäng på en gång! Jag skulle vara så rädd att jag hade pratat baklänges... I en sån situation måste man ju vara seriös också, man får inte ens låta lite skraj... Så tummen upp till dej!

    SvaraRadera