fredag 8 april 2011

Grus och grojs

Jag bara älskar den här årstiden! Hur härligt är det inte att kunna jobba heldag, plugga lite efter jobbet, äta middag i lugn och ro OCH hinna gå en promenad, och det är fortfarande ljust ute?! Tur att man inte riktigt fattar hur deprimerande vintern är medan den ännu pågår. Det enda jag inte är så förtjust i just nu är allt förbaskat grus som dras med in. Jag sopar mest hela tiden tycker jag, och ändå är det grus överallt. Jag fattar inte hur det går till.

Nu kom Cameron ut ur duschen så nu tror jag bestämt att det är dags för fredagsmyyyys. Ikväll blir det Firefly, godis och ett glas vitt. Fast någon sen kväll blir det inte, för imorgon bär det av på shoppingresa redan kl. 9. I'm psyched! Jag vet precis vad jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar