lördag 2 april 2011

Manipulative Me

Jag fastnade i Photoshop en stund här på kvällskvisten, vilket jag skyller på en viss Moa Bergström. Hon och Vanessa var här och såg film (Disneys Tangled, den var bra!) och precis när de skulle fara hem frågade hon om jag kunde manipulera en bild på ett visst sätt... Klart jag kan, sa jag, och på den vägen var det. Här ser ni resultatet av mitt arbete:

Det tål kanske att sägas att bilden är snodd. Jag gör enbart anspråk på själva manipulationen.

Jag har även suttit och tittat igenom en del tutorials för Illustrator. Verkar ganska lättförståeligt! Nu ska jag dock ge mig för ikväll och gå i säng. Cameron är hos Stefan och umgås med grabbarna så det är bara jag och Kira som är hemma just nu. En bra fredag har det varit ändå, med film som sagt och innan dess några riktigt trevliga lektioner följt av ett varv i längdskidspåret (5:an den här gången). Prima liv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar