onsdag 30 mars 2011

Vasaloppet nästa

Vilken skön dag det har varit idag. :) Bortsett från tomatplantans tragiska öde, alltså. Jag och Cam åkte ju som sagt skidor och det var minst sagt härligt ute. Det blev inte långt och det gick inte fort, men vad gör väl det när man har trevligt? Efter maten begav jag mig dessutom till syster Ullis och fikade lite innan vi tog oss vidare till badhuset och simmade 70 raska längder. Duktigt av oss.

Ett tag trodde jag dock att dagen skulle sluta med sura miner, då jag kom hem och insåg att mina 150 kronor som jag för ovanlighetens skull hade tagit ut i kontanter var spårlöst försvunna... men Cam ryckte snabbt ut och patrullerade Storgatan med mig, och tack och lov hittade vi sedlarna liggandes orörda på trottoaren mitt i "centrala Malå" (like there's such a thing... haha).

Nu ska jag gå och lägga mig och sova som ett barn.



3 kommentarer:

  1. Något bredbent stil - men duktigt ändå!/Mor

    SvaraRadera
  2. jaa, vist var dom näsan finast? tycker om rundninganrna på dom...

    vilken fart han har, camme =D ni ser ut som proffs!!

    SvaraRadera
  3. Äsch mor, det är ju en action-bild fattar du väl. Jag skatear! :p Vi är ju proffs... host.

    SvaraRadera