måndag 28 mars 2011

Reinvention

Idag har jag gjort två saker som det var lääänge sedan jag gjorde sist. Och med länge menar jag alltså 8-10 år. Det första var att åka längdskidor. Cameron fick inte sina att sitta fast riktigt, så långt blev det inte. Men en 1,5 km iaf! Tekniken var inte den bästa kanske, men det var betydligt trevligare nu när det inte var påtvingat. Imorgon gör vi nog ett nytt försök, förhoppningsvis blir det längre då.

Det andra jag gjorde som jag inte gjort på jättelänge var att äta korvstroganoff. Det gick väl än, men inte vet jag om det är något jag kommer börja göra varje dag precis... Imorgon har jag i alla fall redan bestämt att jag ska göra en god sallad av något slag, för nu börjar mina groddar bli redo att förtäras. Synd bara att tomatplantan inte riktigt har hunnit med i svängarna. ;) Men även den tar sig riktigt bra.

1 kommentar:

  1. Haha. Korvstroganoff! "Det trodde jag aldrig om dig". ;) Och yes, jag maratonlæser igen. Du ær så j**ulskt bra på att skriva roligt! =)

    /Evot

    SvaraRadera