tisdag 29 mars 2011

Gotta Love Photoshop

Jag hade tänkt vara seriös i mitt bloggande ikväll, men så fick jag tassarna på Adobe CS5... jag säger bara wow. Vilka grejer. Det finns massvis med funktioner som jag inte har någon aning om hur de fungerar, jag har lite att ta igen eftersom jag suttit med 7.0 till nu. Men bara de nya markeringsverktygen... WOW. Jag är lyrisk. Och då har jag inte ens hunnit vidga mina vyer till annat än PS.

Men en snabb sammanfattning om dagen då alltså, innan jag ger mig. Jag slutade lite tidigare än vanligt eftersom jag hade flex att ta ut. Då gick jag till gymmet och körde armar med Lovisa. Sen hann vi med en promenad också, och en kort springtur på löpbandet innan det var dags för lunch. Och efter att jag ätit satte jag mig med uppsatsen och fick den tillräckligt klar för att känna att det var dags att skicka in igen för bedömning. Med andra ord är jag rätt nöjd med mig själv. Jo, och så åt jag den där salladen jag hade planerat också. Den blev både god och rätt så snygg, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar