tisdag 1 mars 2011

Norrsken


Riktigt såhär tydligt var inte norrskenet jag såg... men jag var glad ändå.

Vad skådar mitt norra öga, om inte Aurora Borealis. Tyvärr missade jag den mest intensiva delen och fick bara se ett blekt grönt sken. Men vackert var det i alla fall!

Jag gjorde tentan i fornspanska idag, den kändes gå riktigt bra. Och sedan hade jag medarbetarsamtal som även det gick som en dans. Chefen sa att deras ambition är att ha någon slags överblick över vilka tjänster som finns till påsk... Efter det slutade jag i alla fall och gick och tränade med Vanessa en sista gång innan hon åker till Götet och jag till Slovakien. Sen drog jag med mig Cam på en promenad också, för att han mådde lite bättre och för att vädret var så härligt.

Dessutom har jag suttit en stund med c-uppsatsen idag, den engelska denna gång. Just nu är det den tråkiga teoridelen, men när jag är klar med den tror jag att resten kommer att bli riktigt roligt!

Efter middagen travade jag iväg hem till Emma och Lovisa på lite tjejkväll. Lovisa hade gjort en paj, och så såg vi film. Det var alltså på vägen dit jag fick se norrskenet. När jag kom hem för en halvtimme sedan meddelade Cameron att han inte alls mådde så bra längre, snarare tvärtom. Magsjukans återkomst. Jag hoppas verkligen inte att detta är något nytt virus han dragit på sig, för jag vill INTE ha det. Till på fredag måste vi vara friska och krya båda två, för då är det resdags och det med basta. Magsjuka begone.

1 kommentar:

  1. mäh, jag är inte bakis! inte än iaf.. =D

    okej. nu ska jag ordbajsa lite endast för dej =)

    kan du sluta vara så duktig förresten! sluta skriva massa uppsatser, jobba, träna och allt vad du nu håller på med =D

    SvaraRadera