lördag 26 mars 2011

Linsan på Bråkmakargatan

Ojski bojski. Tiden går fort när man fastnar i photoshop. Bilderna Marlene tog i Östeuropa kom med posten idag, och jag bestämde mig för att leka lite med dem. Ett antal timmar senare har jag kommit ut ur min trans och känner nu att det är läggdags. Men en ny design bidde det. Snart på en dator nära dig!

Idag har varit en finfin dag. Trevliga elever, lyckat rektorsbesök, Stefan var här på middag och fler kom sedan på fika och film. Och så har jag genom ett besök på skatteverkets hemsida kommit fram till att återbäringen i år blir av det trevligare slaget... oh yeah, come to momma. Om nu bara mina grannar kunde HÅLLA KÄFT OCH GÅ OCH LÄGGA SIG så skulle livet vara trevligt. Volymen på musiken är sån att man börjar undra om det är de hörselskadade tanterna på Miklagård de spelar för... Samma sak var det igår kväll/natt. Imorgon är det fröken Linn Vildvittran Lindholm som ringer hyresvärden. Nån gång då och då är ok, men hela helgen och gärna nån vardag i veckan också? I think not. Här ska blodet flyta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar