lördag 22 juni 2013

Bor(r)ing

Idag har jag inte haft mycket för mig. Matlagning, promenad, lite japanskaplugg... det vanliga. Lärde mig i stort sett hela katakana-alfabetet idag iofs, vilket ju var lite av en bedrift. I alla fall så kom tristessen ändå smygande, så jag fick för mig att putsa lite fönster. Utan egentlig utrustning, så jag vet inte om resultatet blev strålande. Men bra mycket bättre än innan, då fönstren var brunrandiga pga trafiken som passerar här utanför... får se hur länge det dröjer innan det blir så igen. :p Sen tänkte jag att när jag ändå var igång så kunde jag ju "tvär-"smälla upp de nyinköpta IKEA-rullgardinerna också. Tvär, ja. Åtskilliga svordomar, svettattacker och, faktiskt, timmar senare, så var det klart. Inte alls så tvärt! Men upp kom de, och jag fixade det helt själv. :) Här nedan får ni en bild så ni kan beskåda mitt dagsverk. Själv ska jag ta med mig min bok och krypa isäng!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar