måndag 10 juni 2013

Testa något nytt

MEN SKIIIITTASUYTSADUYDSJMHBDSFABJH!

Allt jag hade skrivit försvann. Och (/#"&(/" ¤&#¤" &)(&"#)/"#=)/"#, jag orkar inte skriva det igen. Blir punktform.

PUNKT.

Jag har varit på japanskan idag för första gången. Det gick bra, men lärde mig ingen japanska utan bara svensk grammatik. Övriga deltagare verkar vara yngre och ett par av dem har grönt hår och näsring. Imorgon börjar allvaret med hiragana.

PUNKT.

Har testat lite nya recept. Falsk potatissallad, hemmagjord nutella och stekpannebröd. Allt blev bra. Nutella är the shit. Ska göra en ny stekpannemacka imorgon med nutella och jordnötssmör, the match made in heaven.

PUNKT.

Nu skiter jag i det här och går och lägger mig.

Kira snoozar efter att ha blivit retad av fiskmåsar i parken. Hon fick följa med ut igår, då jag och C hade vår tredje picknickmiddag inom loppet av tre dagar...

2 kommentarer:

  1. Oj, vilken tur för dig att du fick en grundkurs i svensk grammatik. Jag är övertygad om att du behövde den! ;-) / mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh yes, jag lärde mig så mycket nytt! Som en helt ny värld som öppnade sig... eller? ;)

      Radera