onsdag 26 juni 2013

Tre goda ting

Idag har jag fått följande:
1) Ett paket
2) En blombukett
3) Ett jobberbjudande

Paketet var väntat, det hade jag själv beställt. Men det var ju trevligt för det att det äntligen behagade komma! Blombuketten misstänkte jag först att den kom från en stalker (vad säger det om mig att det är min första tanke? Haha), men det visade sig att den var en avtackningspresent från mitt jobb. Samma jobb som jag sedan fick erbjudande att fortsätta på till hösten... men det kan jag nog inte, eftersom jag hunnit lova bort mig på annat håll. Trevlig att vara eftertraktad, i alla fall. :)

Dagens outfit! I alla fall när jag var på väg att trotsa regnet för att gå och hämta mitt paket. Jag kan säga att det var inte igår jag tog på mig sådana här pjucks - framför allt inte frivilligt! Men jag var less på blöta fötter... och så tyckte jag nästan de matchade jackan lite snyggt. :p

Äntligen nytt kokosfett! Beställde även björksocker aka xylitol, som ska vara ett hälsosammare alternativ as far as sötningsmedel go. Dock laxerande i för stora mängder. :p Fick även ett lypsyl och en överstrykningspenna på köpet.

Min fina blomsterbukett. :) Får se hur länge den överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar