onsdag 23 februari 2011

Barbapappa

Ungefär så smidig kände jag mig idag. Var just och tränade för första gången på ganska precis en vecka, courtesy of "bortresthet" och sjukdom. Det gick väl bra iofs, men det kändes lite tungt. Det tar ändå ett par dagar att "äta upp sig" igen efter magsjukan. :/ Egentligen är det först nu jag börjar känna mig som en människa igen. Jag började om att jobba redan igår, men även om de akuta symptomen hade gått över då så mådde jag fortfarande inte så värst bra. Nu har jag äntligen slutat må illa, så förhoppningsvis kommer matlusten snart tillbaka den med.

Tja, vad ska jag annars berätta? De senaste dagarna har jag mest jobbat eller legat hemma på soffan som ett slakt. Inte så spännande att jag behöver gå in på det i detalj, kanske. Det får bli en idolbild på min håriga bäbis istället.

Kiras nya favoritsovplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar