onsdag 2 februari 2011

Vampires, beware!

Jag och Cam har precis mumsat i oss lite hemmagjord kebab. Med hemmagjord kebabsås. Gemensamt för båda var att de innehöll vitlök. Tillräckligt med vitlök för att vi inte kommer vara poppis på jobbet imorgon, om jag säger så. Men gott var det!

Ibland kan man undra varför man bor i den här delen av världen, där mörker och kyla är lite för vanligt förekommande för att det ska vara kul. Men idag var inte ett sånt tillfälle! Temperaturen låg runt noll och solen strålade, så när jag kom hem från jobbet bestämde jag mig för att ta en riktigt lång promenad. Så härligt! Om det alltid vore så fint som idag skulle det inte vara några problem alls att ta sig igenom vintern.

2 kommentarer:

  1. Fin bild,är den månne tagen efter Lindenäsrundan?Men idag torsdag ska det snöa så då blir det lång vinter igen.

    SvaraRadera
  2. Jajamän, vid "morfars stuga". :)

    SvaraRadera