fredag 11 februari 2011

Mums filibabba

Eftersom fredagsmaten verkar dröja (Cameron är ansvarig för middagen ikväll) så har jag precis tagit kvällens första sup. Det vill säga att jag har gurglat lite synnerligen välsmakande (eller hur det nu var) klorhexidin, i hopp om att få bukt med min trilskande visdomstand. Men vad gör väl lite inflammation i tandköttet när det är fredag?

Vi har inga speciella planer än så länge. Egentligen hade vi tänkt oss upp i backen, men så var det ju -31 ljuvliga grader imorse. Nu är det visserligen bra mycket varmare, men vi hade redan hunnit ställa in oss på en innekväll. En riktigt bra dag på jobbet har jag haft i alla fall. :) Och så finns det kanske, kanske lite hopp på jobbfronten även för Cam. Återkommer om det när jag vet något mer säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar