söndag 27 februari 2011

Overdrive




Ingen sol blev det, men väl plusgrader och några ganska häftiga takras. Och tydligen hade även det en positiv effekt på mig, för idag har varit en av de effektivaste dagarna i mitt liv. Jag har skrivit c-uppsats, pluggat fornspanska, diskat, dammtorkat, städat toan, städat kylskåpet, burit upp kartonger som stått sen i augusti till förrådet, tvättat två tvättar och gått en långpromenad. Det enda som skulle behövas nu är att dammsuga och skura golven. Det skulle egentligen Cameron har gjort, men han har haft en mindre effektiv dag. Vilket jag har full förståelse för, för han verkar ha dragit på sig exakt samma bacill som jag hade förra helgen, stackarn. Så vi har spenderat kvällen på soffan framför Kung Fu Panda. :)

1 kommentar:

  1. Att ni inte får bli friska! Tur att det finns filmer då :) Kung Fu Panda är ytterligare en film som jag missat. Hoppas på att kunna ta igen det nu om några veckor!

    Krya på Cameron och hoppas du slipper åka dit igen.

    Kram

    SvaraRadera