onsdag 16 februari 2011

Läggdags, det är läggdags när kloooockan slagit sjuuuu

Jag och Cam såg precis It's a Funny Story. Bra film, den rekommenderar jag. Vi har haft lite myskväll, för imorgon åker jag till Skellefteå (med jobbet) och sedan direkt till Umeå (för plugg) där jag blir kvar till på lördag. Då åker jag mot Malå med ilfart för att hinna se melodifestivalen på hemmaplan. :)

Vi får se hur det blir med bloggande i helgen. Jag överlägger med mig själv om jag ska ta med mig datorn eller inte. Jag vill ha den med mig, men jag vill inte behöva släpa på den runt halva sctaaan och sen mellan busstationen och Vasaplan i Umeå. :/ Vi får se vem som vinner den viljornas kamp som utspelas i mitt inre, latmasken eller datanörden. Nu ska jag i alla fall försöka mig på att packa, plugga lite inför fredagens tenta och sedan krypa till kojs. Bussen mot Skellet avgår 07.00 imorgon. Lord have mercy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar