lördag 5 februari 2011

Milstolpe

Jag har precis skickat in min c-uppsats för en första bedömning. Det känns bra, som ett viktigt steg på vägen. Fast på samma gång är jag lite orolig för att bli totalsågad… haha. Men om min handledare inte är allt för negativ så ligger jag faktiskt riktigt bra till, jag har skrivit 14 sidor avhandling så nu fattas bara småtjafset runt om kring. Med engelskan står det tyvärr med stilla, mest för att jag är så glömsk. Boken om narratologi som jag hade beställt från biblioteket ligger nämligen kvar där över helgen och dammar… I could kick myself för att jag inte tänkte på att hämta ut den innan de stängde igår!

Nu ska jag strax iväg på gymmet och springa en sväng, så fort pannkakorna Cam serverade till frukost har lagt sig. Då har jag egentligen gjort bort alla måsten för idag. Ikväll blir det kalas x2. Min systerson fyller 18… jag känner mig gammal. Sedan ska jag dock fortsätta med att fira en 25-åring, och då är jag ju helt plötsligt ung igen. ;)

Kanhända att jag återkommer senare idag. Jag har en ny design på gång, och jag är inte bara lite sugen på att lägga upp den. Vi får väl se om det blir tillfälle. Det är ju mellis ikväll också, weee. Måste nog gå hem tidigt från kalasen. :p

2 kommentarer:

  1. "Mellis",en gång för länge sedan så betydde det mellanöl.

    SvaraRadera
  2. Här har det alltid betytt mellanmål :)
    Måste säga att jag känner mej kluven till årets upplaga, får se om jag tittar...

    SvaraRadera