tisdag 19 februari 2013

Kompis det går bra nu

Glömde skriva tidigare att jag, förutom att jag fick jobb idag, även lyckades hitta fiberhusk på Life i Nordstan. Äntligen! Dyrt som skrutt var det, men sooo worth it. Har redan hunnit baka bröd och dessutom blev det våfflor till middag. Sjukt gott. Och så har jag varit och jobbat. Troligtvis tyckte universum att min dag hade varit lite fööör bra innan, för jag lyckades även halka och dratta på ändan på väg ner för en backe på promenaden mellan mina jobb...var dock bara mitt ego som gjorde illa sig. ;) Svängde just runt ett hörn när det hände, så med lite tur var det ingen som såg. Men ska jag vara realistisk så var det nog flera stycken som gjorde det, höhö. Om inte annat så fick Eve höra hela händelseförloppet live genom mobilen. Den klarade sig som tur är också helt oskadd, trots att den fick en liten flygtur. :p

Sexy and I know it.

Nu är mina planer för resten av kvällen att läsa ikapp alla tidningar jag har försummat senaste veckan. Tidningen Hisingen, Lärarnas tidning, Studentliv, Ellos och Mersmak.Gusis ändå se allmänbildad ja ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar