söndag 24 februari 2013

Oliiiidligt spännande

Aaoooooooooiiiiiiiooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba första dagen på mitt nya jobb! Är liiite nervös kan man ju säga. Fast det borde jag egentligen inte vara, för jag ska inte ens ha riktiga lektioner. Det är projektvecka på skolan, så det är schemabrytande verksamhet och jag ska mest bara vara med från kl. 9 fram till lunch. Men jag tror det är det att jag inte riktigt vet vad de ska syssla med och att jag inte vet vad som väntas av mig som gör att jag känner mig lite nervig. Ska i alla fall åka dit en timme tidigare eller så för att hinna prata med rektorn ooch göra klart med avtal, nycklar, dator och få allt sånt praktiskt ur vägen. Och så borde jag även hinna prata lite med övriga lärare och på så vis förhoppningsvis kunna lugna mina nerver lite och få mer av en uppfattning om vad som kommer hända när eleverna väl dyker upp. Wish me luck! Och håll tummarna för att jag lyckas sova inatt.

2 kommentarer:

  1. Tummar har hållts! Hoppas det går bra. Hör av mig när jag vaknat. /Eve

    SvaraRadera
  2. Tror att du är nervig i onödan, men lycka till!
    Kram pappa

    SvaraRadera