söndag 10 februari 2013

Tjoppido

Jag har varit så duktig idag och igår och det känns så skööönt! Jag har skrivit färdigt alla inlägg till diskussionsforumet (som egentligen ska in ett per gång v. 5, v. 7 och v. 9) OCH jag har skrivit färdigt (bortsett från lite pillande med referenser) slutuppgiften som ska in först v. 13. Nu fattas bara att läsa en bok och ta ut lite diskussionsfrågor ur den, och sen är jag färdig med allt till specialpedagogiken. :) Kände att det var smart att göra så för att kunna fokusera helt på uppsatsen, för oftast blir jag frustrerad när jag har flera olika uppgifter att göra och då slutar det med att jag är för stressad för att göra något alls. :p Sen börjar en ny kurs v. 13, men då har jag förhoppningsvis kommit en bra bit på väg med uppsatsen redan.

Igår jobbade jag så disciplinerat på dagen eftersom jag egentligen skulle till Emma på kvällen och umgås. Men det visade sig att alla andra som skulle dit hade blivit sjuka, så det blev inställt. Oh well, det var ju bra att jag hade press på mig att jobba och jag dog inte av att vara hemma och se Mello och käka chokladmousse heller. Långt ifrån, faktiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar