onsdag 27 juni 2012

30% underhållning, 70% frustration

Alltså kunderna man träffar på ibland... it blows my mind. Eftersom jag skrivit på sekretessavtal kan jag inte berätta alla smaskiga detaljer, men låt mig bara säga att det är en del original man har att göra med. Allt från folk som kommer in och är arga från första stund för att det inte finns kontanter, till dem som inte kan komma ihåg hur mycket pengar de har tagit ut ens efter den lilla stund det tar för bankomaten att räkna upp sedlarna. Det kräver lite pedagogisk förmåga, det här jobbet också. :p Idag var det även en kund som kom in efter stängning (släppte in henne för jag trodde hon hade en bokad tid) och ignorerade högaktningsfullt mina mindre och mindre subtila pikar om att kassan var stängd, att jag inte tänkte hjälpa henne förrän imorgon och att jag väldigt gärna ville få gå hem. Jag skulle kunna skriva en bok om detta...

Annars skulle jag bara skriva att pappa fick storstryk i 500 idag. Han ville så gärna att jag skulle berätta det. :D

1 kommentar:

  1. Jag vill även att du berättar hur det gick med femhundra ikväll den 28/6,regerande mästare under lång tid.
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera