tisdag 19 juni 2012

Aaall alooone. Are you frightened to be all alone?

Första jobbdagen av totalt 18 avklarades på banken igår. Hade lite tråkigt då det var glest mellan kunderna, men annars kändes det bra. Har inte hunnit glömma hur allt funkar, tydligen. Imorgon blir det jobb igen, men idag var jag däremot ledig för att kunna skjutsa Cameron till Skellefteå och flygplatsen där. Han åkte nämligen till Amerikatt idag, så nu är jag gräsänka i en och en halv vecka innan jag själv tar semester och åker söderut.

Än så länge har jag inte lidit så mycket av min ensamhet. Glass till middag, kärlek från katterna bara till mig, mindre disk... och så kommer jag kunna sova gott i natt utan snarkningar bredvid mig. :p Men det kommer nog att börja kännas tråkigt och ensamt rätt snabbt, så det är tur mamma och pappa har lovat att jag får komma och hänga hos dem i stugan så mycket jag vill. Finns det något tråkigare än att laga middag till bara sig själv? Jag tror inte det.

Lämnade mina shorts obevakade ett kort ögonblick... Finders keepers?


Lilla ligisten kicks back.

Sötharen som bor i mammas blomrabatt. Hon kallar den inte för sötharen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar