söndag 10 juni 2012

Söndag

Mer struktur idag! Vi var bjudna på kalas kl. 13 så jag gick en promenad och diskade på morgonen för att ha det gjort. Cameron däremot tog det lilla lugna och gjorde absolut ingenting annat än att jobba på att ställa om sin dygnsrytm för att passa amerikansk tid. Han steg upp så nära inpå avfärd att hans frukost fick bli smörgåstårta och blåbärspaj... Efter att ha firat bror och Helena hann vi komma hem och fixa med lite grejer en stund innan Lasse och Elin kom på besök. Vi (mest jag och Elin) lagade till en mycket välsmakande rätt, känd i folkmun som "spaghetti och köttfärssås", och tryckte sedan i oss det sista av min paj framför Snow White and the Huntsman. Ok film, om än inget speciellt. Men kvallan på vår version var inte helt optimal. Sista halvan var ljudet osynkat och bilden var beskuren så att allas ögon försvann. Undrar hur det gick till? :p

Jobb imorgon, men inga elever för de har operation dagsverke. Vad jag ska göra har jag inte riktigt koll på. Sjuorna kommer på besök, men jag ska inte ha dem nästa år så jag tror att jag är entledigad. Populäraste alternativet är då att städa skrivbordet och dyl, men jag har ju inget skrivbord längre så det blir svårt det med... Får väl sitta i soffan i några timmar och se glad ut. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar