söndag 24 juni 2012

Sooool

Åååh så härligt med sommar! I helgen har jag nästan bara varit ute. Nästan, för jag har faktiskt rensat lite i lådor och skåp och börjat göra mig av med sådant som inte ska få följa med i flytten. Det blir minimalistiskt leverne framöver! Det är min vision i alla fall, fast det kommer nog aldrig att lyckas. Annars har jag bara varit i stugan och solat, spelat spel och tryckt en massa gofika. Känns inte så peppande att jobba igen imorgon, men har för mig att det skulle bli sämre väder hur som helst så då kanske det inte känns riktigt lika tungt att sitta instängd. :/

Det är tyvärr inte bara jag som har fått nytt liv av värmen, även myggen har dykt upp i tusental. Tydligen är jag riktigt delikat också, för jag överdriver inte det minsta om jag gissar på en 40-50 bett spridda över min kropp. Stackars kissarna som också varit i stugan mycket i helgen har blodiga bett överallt de också. De får nog nästan vara inne nu ett tag framöver till den värsta insektsinvasionen har lagt sig.


1 kommentar: