tisdag 12 juni 2012

Freizeit

Nu har jag valt ut min klänning till skolavslutningen imorgon (bra framförhållning!). Jag hade tre alternativ, så jag provade alla tre ett x-antal gånger innan jag bestämde mig för den fjärde. :p Annars har det varit en jättehärlig dag med lite sol och mycket mys. Jag och Cameron åt båda våra gemensamma måltider ute på balkongen (för honom var det frukost/lunch, för mig var det eftermiddagskaffe/middag... olika dygnsrytm ftw). Och nu på kvällen har jag pratat med Marlene i nästan två timmar och börjat planera min tid i Stockholm så smått. Jag älskar sommaren, jag älskar att vara ledig och jag älskar resor, stora som små! :)

Nu sitter jag och äter lite upptinade jordgubbar, för det var det närmaste jag kunde komma en efterrätt i detta tydligen hälsosamma hushåll. Ska om en inte allt för lång stund gå och lägga mig och försöka sova. Får se hur det går eftersom jag visst tog sovmorgon till 11 imorse... vet inte hur det gick till. Men det kanske hade nåt att göra med att jag sov värdelöst dåligt natten innan och spenderade hela morgonen då med att drömma mardrömmar om hur jag kom för sent till jobbet. Vilket var lustigt med tanke på att det förmodligen hade gått alla obemärkt förbi om jag helt sonika hade struntat i att jobba, haha. Men lite skriftliga omdömen, en utvärdering, lite kaffe, lunch, friskvårdstimme och så var även den dagen förbi. ;)

Lite sol och mycket moln i stugan idag.

"Lyxmiddag" på den sommarfina balkongen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar