onsdag 20 juni 2012

Tänk vilken skillnad...

...ett piller kan göra! Vaknade med huvudvärk imorse, och inte blev det bättre av att sitta och stirra in i en dataskärm hela dagen. Så när jag kom hem efter jobbet kändes det som att soffläge resten av kvällen vore en ganska bra idé. Men så bjöd mamsen på lite fil till middag och en alvedon, och hux flux hade jag ny energi. Nu sen jag kom hem från stugan har jag både dammsugit lägenheten - och sålt den! Nåja, säljprocessen har pågått ett tag. Men nu har jag ringt de sista samtalen och det är helt klart vem köparen blir. Skönt!

Nu ska jag söka ett eller annat jobb tror jag, och sen mysa med nåt avsnitt av Roswell (som visserligen är en rätt dålig serie, men vad man har påbörjat ska man väl avsluta?) och kanske lite kissegos innan det är läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar