söndag 5 maj 2013

Guten Heute, alle Leute

Så perfekt dag detta har varit. :) Började med att springa en sväng. Det var i och för sig inte alls trevligt i sig, eftersom jag på något underligt vis lyckades med bedriften att springa emot vinden (som var rätt kraftig) precis hela tiden... Fattar inte hur det gick till riktigt. Sen hann jag precis duscha och snygga till mig lite innan det var dags att träffa Sanna på stan för brunch i solen. :) Lite fika hann vi också med innan hon skulle med bussen till Stockholm igen.

Väl hemma kände jag att jag inte alls hade fått nog av solen, så jag tog mig ner till Älvstranden och stekte en stund. Sen tog molnen över mer och mer, så jag gick hem och gjorde kanske århundradets godaste våffla (toppad med smält jordnötssmör och mörk choklad i en härlig blandning), dammsög, förberedde för morgondagens lektion och hjälpte Cameron skicka lite jobbansökningar. Bra blandning av produktivitet och livsnjutning, med andra ord. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar