tisdag 14 maj 2013

What do

Decisions, decisions... Tänk vad många beslut man tar. Och hur de påverkar ens liv. Men mer om detta vid ett senare tillfälle.

Idag blev det en lite lugnare förmiddag med diverse småaktiviteter så som resultatrapportering, registrering och annat tråkigt men ack så nödvändigt pyssel. Sedan jobbade jag på ett par läxhjälper och hade turen att få komma ifrån en timme tidigare. :) Blev påmind av min mor om att första delfinalen av ESC var ikväll och tänkte mig att fördriva min tid med att titta på den, men det blir inte alltid som man tänkt sig och i slutändan satt jag i telefon i ett par timmar istället. Hann alltså prata med både Sara och Eve, och nog var det minst lika bra underhållning det. :) ESC kan man ju dessutom se ikapp i efterskott. Med gott samvete till och med, eftersom jag betalar tv-avgift. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar