onsdag 1 maj 2013

Valborg

Kom precis hem efter en supertrevlig Valborgsmässoafton hemma hos grannarna. Grillpremiär, vin och samtal om diverse ämnen - allt från triviala grejer till lite djupare. Precis som en riktigt bra kväll ska vara! Dessutom har jag under dagen hunnit med såväl en aning jobb som inlämning av mina papper för jobbet som personlig assistent. Så nu verkar det äntligen som att allt är klart för att komma igång inom en snar framtid. :)

Eftersom min plan för morgondagen innefattar både en löprunda och lite plugg så ska jag försöka komma mig i säng nu, men först ska jag i alla fall dela med mig av bilderna jag lyckades ta idag (innan jag helt glömde bort min avsikt att dokumentera, vilket tyvärr skedde ganska omgående):

Årets första grilltallrik: sparris, squash, aubergine, lök, paprika, halloumi, fläskfilé, fetaoströra och sallad (för att estetiskt tilltalande mat smakar så mycket godare!).

Min finaste grillmästare, Cam-a-lam. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar