torsdag 23 maj 2013

Inget vettigt

Det har inte hänt så mycket idag så jag orkar inte skriva. Har även med min personliga lathet att göra. Men uppsatsen är klar nu i alla fall! Så klar som den kommer bli innan seminariet. Och nu ska ni få njuta av lite bilder jag har tagit, mestadels av mina kulinariska aktiviteter:

Gårdagens middag. Gudrun och Leif (tacokyckling) i LCHF-wraps.

Lyxfrunchen från imorse! Mandelmjölscrepes (C fick också en men den rymdes inte i bild) fyllda med jordnötssmör, en kanelig kvargröra och lite jordgubbar, och så nybakade pones (som scones fast med pofiber).

Dagens middag: aubergine-"lasagne" och vitlöks"bröd". ;) Och mina fossingar kom visst med på ett hörn.

Biffen herself gör chins. Klarade två idag helt utan hjälp. Stoltare än tuppen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar