fredag 22 mars 2013

Donezo!

Nu har jag lagt the finishing touches till min uppsats och skickat den till både handledaren och opponenten. Det känns skönt att ha det gjort. Tyvärr så är deadline för att skicka den inte förrän på måndag förmiddag, tydligen. Stress, stress, stress. Vet inte när jag ska hinna förbereda mig riktigt. På måndag kväll efter jobbet? Tur att jag bara har en elev istället för två som det var tänkt i alla fall. Men bör också gå och lägga mig tidigt då eftersom jag ska upp fyra dagen efter för att hinna med flyget. Hrm.

Aja, nu är jag i det närmaste ledig imorgon i alla fall. Ska bara ta en titt på presentationen jag måste göra, men det bör gå ganska fort. Skulle kunna göra det nu också, men jag känner mig trött och lat efter att ha blivit väckt 07.30 av Cs snarkningar. Tur att jag har gjort bort dagens motionsrunda redan, så nu kan jag faktiskt unna mig att bara sjunka ner i soffan och slötitta på veckans tv-serier (som jag helt glömde bort i tisdags och onsdags när de kom ut). Ska fixa lite hemmagjord glass också till ikväll. :) Motionen skedde förresten i form av en milslång promenad tillsammans med Vanessa i Delsjön. Det var halvdassigt väder, kallt, mulet och blåsigt, men skönt att komma ut ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar