tisdag 12 mars 2013

Muppat

Men gaaah så irriterande klantig man kan vara! Jag lyckades vinna ett par vaxade jeans på tradera förra veckan och har gått och väntat på att paketet skulle dimpa ner i brevlådan. Nu har det gjort det, men tyvärr inte i just min brevlåda! Jag hade nämligen inte ändrat min adress på traderakontot sedan vi flyttade. Muhuu... Som tur var så lyckades postisarna i Malå lista ut att de kunde skicka paketet vidare till mina föräldrars adress. The perks av att vara från en liten ort... Så igår meddelade mor min att paketet nu ligger och väntar på mig hemma hos dem. Det jobbiga är bara att det kommer att få vänta länge, närmare bestämt ända till påsk. Och jag får gå i ovisshet om byxorna är sådär perfekta som jag vill att de ska vara... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar